Compania HANAH MARIAH s.r.o. cu sediul în Praga, Vladislavova 1388/6, 110 00 Praga 1, IČ: 25505033, înregistrată în registrul comerțului ținut de MS în Praga, secția C, fișierul 229888 (denumită în continuare „noi”) ca operator de date cu caracter personal, vă informează pe dvs., ca utilizator al site-ului web www.parexcellence.ro („site-ul web”), despre colectarea datelor cu caracter personal și politicile de confidențialitate descrise mai jos.
Siguranța datelor dvs. personale este o prioritate pentru noi și sunt gestionate în conformitate cu prevederile legale în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal.
Mai jos în text veți afla în special:
- ce date personale ale dvs. vom procesa
- în ce scopuri și în ce mod vom procesa datele dvs. personale
- căror terțe părți le pot fi transmise datele dvs. personale
- cât timp vom procesa datele dvs. personale
- ce drepturi aveți în legătură cu protecția datelor dvs. personale
În cazul în care aveți nevoie de explicații pentru orice parte a textului, sfaturi sau discuții ulterioare privind prelucrarea datelor dvs. personale, ne puteți contacta în orice moment la adresa de e-mail servicii@parexcellence.cz.
1. EXTINDEREA PROCESĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL
1.1. Când ne contactați prin intermediul site-ului web, vi se poate solicita să completați anumite informații despre dvs. sau compania dvs. Aceste date pot include în special:
- Numele și prenumele dvs.
- Adresa
- Numele comercial
- Sediul companiei
- Numărul de identificare și codul de identificare fiscală
- Numărul de telefon
- Adresa de e-mail
Datele pe care ni le furnizați sunt folosite pentru a vă contacta și a vă oferi informațiile pe care le-ați solicitat.
1.2. Când achiziționați bunuri pe site-ul nostru, pentru încheierea și îndeplinirea contractului avem nevoie de datele dvs. personale. Acestea sunt:
- Numele și prenumele dvs.
- Adresa de livrare
- Numărul de telefon
- Adresa de e-mail
Datele personale sunt procesate în scopul îndeplinirii contractului.
În cazul în care faceți o achiziție la noi, vom stoca datele furnizate de dvs. pentru utilizare la următoarea achiziție.
Pe site-ul nostru, vă puteți crea un cont de client, securizat cu parolă, pentru a simplifica procesul de comandă sau pentru a accesa istoricul comenzilor. În acest caz, procesăm și datele personale pe care ni le furnizați prin intermediul contului dvs., inclusiv istoricul achizițiilor dvs. la noi, pentru a gestiona contul de client, a crea o listă de articole favorite pentru achiziții ulterioare și pentru a trimite oferte ale produselor noastre.
Când achiziționați produsele noastre, putem utiliza numele, prenumele, adresa de e-mail și numărul de telefon pentru a vă trimite comunicări comerciale, adică pentru a vă informa despre produsele care, în opinia noastră, ar putea să vă intereseze. Vă puteți dezabona de la primirea comunicărilor comerciale în orice moment, folosind linkul din e-mailuri sau trimițând un mesaj la serviciu@parexcellence.cz.
1.3. Dacă ne acordați consimțământul pe site-ul web, vom procesa datele dvs. personale, inclusiv istoricul achizițiilor, și pentru următoarele scopuri:
- efectuarea de analize și statistici de marketing, inclusiv profilare
- trimiterea de comunicări comerciale referitoare la produse
Acordarea acestui consimțământ este voluntară și nu vă impune nicio obligație legală. Vă puteți retrage consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării datelor cu caracter personal înainte de retragerea acestuia.
1.4. Cookie-urile sunt fișiere text mici care conțin informații scurte, care pot fi stocate pe dispozitivul utilizatorului în timpul vizitei pe un site web. Pe site-ul nostru folosim cookie-uri pentru următoarele scopuri:
- pentru funcționalitatea corectă a coșului de cumpărături, astfel încât să finalizați comanda cât mai simplu
- pentru a reține detaliile dvs. de autentificare, astfel încât să nu trebuiască să le introduceți din nou
- pentru a adapta cât mai bine site-urile noastre cerințelor dvs., urmărind traficul, mișcările dvs. pe site și funcțiile utilizate
- pentru a obține informații despre vizualizarea reclamelor, astfel încât să nu vă afișăm reclame pentru produse care nu vă interesează
Cookie-urile pot fi, de asemenea, împărțite în funcție de funcționalitatea lor în:
- analitice, care ne ajută să îmbunătățim confortul utilizatorului pe site-ul nostru înțelegând cum îl folosesc utilizatorii
- de conversie, care ne permit să analizăm performanța diferitelor canale de vânzare
- de urmărire (tracking), care în combinație cu cele de conversie ajută la analizarea performanței diferitelor canale de vânzare
- de remarketing, pe care le utilizăm pentru personalizarea conținutului reclamelor și pentru a le direcționa corect
- esențiale, care sunt importante pentru funcționalitatea de bază a site-ului
Setările pentru utilizarea cookie-urilor fac parte din browserul dvs. de internet. Majoritatea browserelor acceptă cookie-urile în mod implicit. Puteți refuza sau restricționa cookie-urile la anumite tipuri selectate prin intermediul browserului dvs. web.
Informații despre browsere și despre cum să setați preferințele pentru cookie-uri pot fi găsite pe site-urile web sau în documentația suplimentară a browserelor de internet:
- Chrome
- Firefox
- Internet Explorer
- Android
- Safari
Un instrument eficient pentru gestionarea cookie-urilor este, de asemenea, disponibil pe site-urile http://www.youronlinechoices.com/ro/
2. CINE ARE ACCES LA DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL
Vom procesa datele dvs. personale ca operator. Putem transmite datele dvs. personale în scopurile menționate mai sus subcontractanților noștri pentru a le procesa pentru noi.
Datele dvs. personale vor fi transmise terților sau altfel mediate numai dacă acest lucru este necesar în cadrul îndeplinirii contractului de vânzare, pe baza unui interes legitim sau dacă v-ați exprimat consimțământul în prealabil.
Către companii afiliate și procesatori în cadrul îndeplinirii contractului de vânzare pentru executarea proceselor și procedurilor interne.
- companiilor care emit carduri de credit, furnizorilor de servicii de plată pentru procesarea plăților și băncilor, pe baza comenzii dvs., a îndeplinirii contractului de vânzare
- transportatorilor pentru livrarea produselor comandate de dvs. și soluționarea reclamațiilor, inclusiv retragerea din contract
- partenerilor noștri în schemele de loialitate în care vă înscrieți
- altor furnizori de servicii, terțe părți implicate în procesarea datelor
- terților, cum ar fi avocații, firmele de contabilitate externe, auditorii
- autorităților publice, cum ar fi poliția, instanțele, administrația fiscală
- terților care efectuează sondaje de satisfacție a clienților
Dacă terțele părți utilizează date în cadrul interesului lor legitim, operatorul nu este responsabil pentru aceste procese. Aceste procese sunt reglementate de politicile de prelucrare a datelor cu caracter personal ale companiilor și persoanelor respective.
3. SECURITATEA DATELOR PERSONALE ȘI PERIOADA DE PĂSTRARE
3.1. Securitatea datelor personale
- Datele dvs. personale sunt transmise către noi într-o formă criptată. Folosim sistemul de criptare SSL (secure socket layer). Protejăm site-ul nostru și alte sisteme folosind măsuri tehnice și organizaționale împotriva pierderii și distrugerii datelor dvs., împotriva accesului neautorizat la datele dvs., modificării sau răspândirii acestora.
- Cerem procesatorilor noștri să demonstreze conformitatea sistemelor lor cu regulamentul GDPR.
- Accesul la contul dvs. de client este posibil doar după introducerea parolei personale. În acest context, dorim să vă atenționăm că este esențial să nu comunicați datele dvs. de acces terților și să închideți întotdeauna fereastra browserului dvs. web după ce încheiați activitatea în contul dvs. de client, mai ales dacă utilizați un computer împreună cu alți utilizatori. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru utilizarea abuzivă a parolelor, cu excepția cazului în care am provocat direct această situație.
3.2. Perioada de procesare
Procesăm și păstrăm datele personale:
- Pe perioada necesară pentru a asigura toate drepturile și obligațiile care decurg din contractul de vânzare, adică pe durata comenzii și a perioadei de garanție.
- 1 an de la încheierea perioadei de garanție, din cauza soluționării eventualelor dispute.
- Pe perioada în care suntem obligați să le păstrăm conform legislației aplicabile. Documentele contabile emise de noi sunt arhivate conform legii pentru o perioadă de 10 ani de la emiterea lor.
- Comunicarea este păstrată timp de 2 ani.
- Consimțământul pentru ofertele de marketing este valabil pentru o perioadă de 4 ani sau până la retragerea acestuia.
În alte cazuri, perioada de procesare rezultă din scopul procesării sau este stabilită de reglementările legale în domeniul prelucrării datelor cu caracter personal.
4. DREPTURILE SUBIECȚILOR DATELOR
În legătură cu prelucrarea datelor dvs. personale de către noi, aveți următoarele drepturi:
- Dreptul de acces la datele cu caracter personal
Puteți oricând să solicitați confirmarea dacă datele personale care vă privesc sunt sau nu procesate și, dacă sunt, în ce scopuri, în ce măsură, cui sunt accesibile, cât timp le vom prelucra, dacă aveți dreptul la rectificare, ștergere, restricționare a procesării sau de a vă opune, de unde am obținut datele personale și dacă există un proces decizional automatizat inclusiv profilare, bazat pe prelucrarea datelor dvs. personale. De asemenea, aveți dreptul de a obține o copie a datelor dvs. personale, prima furnizare fiind gratuită, iar pentru următoarele furnizări putem solicita o taxă rezonabilă pentru costurile administrative.
- Dreptul la rectificare
Ne puteți solicita oricând corectarea sau completarea datelor dvs. personale, dacă sunt inexacte sau incomplete.
- Dreptul la ștergere
Trebuie să ștergem datele dvs. personale dacă nu mai sunt necesare în scopurile pentru care au fost colectate sau altfel prelucrate, prelucrarea este ilegală, vă opuneți prelucrării și nu există niciun motiv legitim preponderent pentru prelucrare sau ni se impune printr-o obligație legală.
- Dreptul la restricționarea prelucrării
Până la soluționarea oricăror probleme litigioase privind prelucrarea datelor dvs. personale, trebuie să restricționăm prelucrarea datelor dvs. personale, astfel încât să le putem avea doar stocate și eventual să le folosim pentru determinarea, exercitarea sau apărarea drepturilor legale.
- Dreptul de a vă opune
Vă puteți opune prelucrării datelor dvs. personale, pe care le prelucrăm în scopuri de marketing direct sau din motive de interes legitim. Dacă vă opuneți prelucrării în scopuri de marketing direct, datele dvs. personale nu vor mai fi prelucrate în aceste scopuri.
În cazul oricăror întrebări, comentarii și solicitări privind protecția datelor cu caracter personal, nu ezitați să ne contactați la adresa servicii@parexcellence.cz.
Aceste Politici de Confidențialitate sunt valabile de la 25.05.2021.