Condiții comerciale

CONDIȚII COMERCIALE

societatea comercială HANAH MARIAH s.r.o.
cu sediul în Vladislavova 1388/6, 110 00 Praga 1, Republica Cehă
număr de identificare: 25505033
înregistrată în registrul comerțului ținut de MS din Praga, secțiunea C, dosar 229888
pentru vânzarea de bunuri prin intermediul magazinului online situat la adresa de internet www.parexcellence.ro

 

1. DISPOZIȚII INTRODUCTIVE

1.1. Aceste condiții comerciale (denumite în continuare „condiții comerciale“) ale societății comerciale HANAH MARIAH s.r.o., cu sediul în Vladislavova 1388/6, 110 00 Praga 1, Republica Cehă, număr de identificare: 25505033, înregistrată în registrul comerțului ținut de MS din Praga, secțiunea C, dosar 229888 (denumit în continuare „vânzător“) reglementează, în conformitate cu dispozițiile art. 1751 alin. 1 din Legea nr. 89/2012 Coll., Codul civil (denumit în continuare „Codul civil“), drepturile și obligațiile reciproce ale părților contractuale care apar în legătură cu sau pe baza contractului de vânzare (denumit în continuare „contract de vânzare“) încheiat între vânzător și altă persoană fizică sau juridică (denumită în continuare „cumpărător“) prin intermediul magazinului online al vânzătorului. Magazinul online este operat de vânzător la adresa de internet www.parexcellence.cz (denumită în continuare „site web“), prin intermediul interfeței site-ului web (denumită în continuare „interfața web a magazinului“).

1.2. Definirea termenilor:

1.3. Condițiile comerciale reglementează, de asemenea, drepturile și obligațiile părților contractuale la utilizarea site-ului web al vânzătorului situat la adresa www.parexcellence.ro (denumit în continuare „site web“) și alte relații juridice conexe. Condițiile comerciale nu se aplică în cazurile în care persoana care intenționează să achiziționeze bunuri de la vânzător acționează la comandarea bunurilor în cadrul activității sale antreprenoriale (nu este consumator).

1.4. Dispozițiile care se abat de la condițiile comerciale pot fi convenite în contractul de vânzare. Acordurile care se abat în contractul de vânzare au prioritate față de dispozițiile condițiilor comerciale.

1.5. Dispozițiile condițiilor comerciale sunt parte integrantă a contractului de vânzare. Contractul de vânzare și termenii și condițiile comerciale sunt redactate în limba română.

1.6. Vânzătorul poate modifica sau completa conținutul condițiilor comerciale. Acestă dispoziție nu afectează drepturile și obligațiile care apar pe durata valabilității versiunii anterioare a condițiilor comerciale.

2. CONTUL UTILIZATORULUI

2.1. Pe baza înregistrării cumpărătorului efectuate pe site-ul web, cumpărătorul poate accesa interfața sa de utilizator. Din interfața sa de utilizator, cumpărătorul poate comanda bunuri (denumit în continuare „cont de utilizator“). În cazul în care interfața web a magazinului permite, cumpărătorul poate comanda bunuri chiar și fără înregistrare direct din interfața web a magazinului.

2.2. La înregistrarea pe site-ul web și la comandarea bunurilor, cumpărătorul este obligat să introducă corect și adevărat toate datele. Datele introduse în contul de utilizator trebuie actualizate de cumpărător în cazul oricărei modificări. Datele introduse de cumpărător în contul de utilizator și la comandarea bunurilor sunt considerate corecte de către vânzător.

2.3. Accesul la contul de utilizator este securizat prin nume de utilizator și parolă. Cumpărătorul este obligat să păstreze confidențialitatea informațiilor necesare pentru accesarea contului său de utilizator și recunoaște că vânzătorul nu este responsabil pentru încălcarea acestei obligații de către cumpărător.

2.4. Cumpărătorul nu are dreptul să permită utilizarea contului de utilizator de către terțe persoane.

2.5. Vânzătorul poate anula contul de utilizator, în special în cazul în care cumpărătorul nu își folosește contul de utilizator timp de mai mult de un an sau în cazul în care cumpărătorul încalcă obligațiile sale din contractul de vânzare (inclusiv condițiile comerciale).

2.6. Cumpărătorul recunoaște că contul de utilizator poate să nu fie disponibil continuu, în special având în vedere necesitatea de întreținere a echipamentului hardware și software al vânzătorului sau necesitatea de întreținere a echipamentului hardware și software al terțelor persoane.

3. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI DE VÂNZARE

3.1. Toată prezentarea bunurilor situată în interfața web a magazinului este de natură informativă și vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de vânzare pentru aceste bunuri. Dispozițiile art. 1732 alin. 2 din Codul civil nu se aplică.

3.2. Interfața web a magazinului conține informații despre bunuri, inclusiv prețurile bunurilor individuale. Prețurile bunurilor oferite sunt indicate inclusiv TVA. Descrierea bunurilor și caracteristicile acestora sunt prezentate pentru fiecare bun în parte în magazinul online. Costurile de livrare a bunurilor sunt indicate separat în interfața web a magazinului și sunt suportate de cumpărător.

3.3. Oferta de vânzare a bunurilor și prețurile acestor bunuri rămân valabile pe perioada în care sunt afișate în interfața web a magazinului. Această dispoziție nu limitează posibilitatea vânzătorului de a încheia un contract de vânzare în condiții convenite individual.

3.4. Cumpărătorul completează formularul de comandă în interfața web a magazinului pentru a comanda bunuri. Formularul de comandă conține în special informații despre:

3.5. Înainte de a trimite comanda către vânzător, cumpărătorul are posibilitatea de a verifica și modifica datele introduse în comandă, inclusiv posibilitatea de a depista și corecta erorile apărute la introducerea datelor în comandă. Cumpărătorul trimite comanda către vânzător făcând clic pe butonul „Comandă“. Datele introduse în comandă sunt considerate corecte de către vânzător. Vânzătorul confirmă primirea comenzii cumpărătorului fără întârziere prin e-mail, la adresa de e-mail a cumpărătorului indicată în interfața de utilizator sau în comandă (denumită în continuare „adresa de e-mail a cumpărătorului“).

3.6. Vânzătorul are întotdeauna dreptul, în funcție de caracterul comenzii (cantitatea de bunuri, valoarea prețului de achiziție, costurile de transport anticipate), să solicite cumpărătorului o confirmare suplimentară a comenzii (de exemplu, în scris sau telefonic).

3.7. Relația contractuală dintre vânzător și cumpărător ia naștere la livrarea acceptării comenzii (acceptării), care este trimisă de vânzător cumpărătorului prin e-mail, la adresa de e-mail a cumpărătorului.

3.8. Cumpărătorul recunoaște că vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de vânzare, în special cu persoanele care anterior au încălcat în mod esențial contractul de vânzare (inclusiv condițiile comerciale).

3.9. Cumpărătorul este de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță la încheierea contractului de vânzare. Costurile suportate de cumpărător la utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de vânzare (costurile de conectare la internet, costurile apelurilor telefonice) sunt suportate de cumpărător.

4. PREȚUL BUNURILOR ȘI CONDIȚIILE DE PLATĂ

4.1. Prețul bunurilor, care este întotdeauna indicat inclusiv TVA-ul corespunzător locului, și eventualele costuri asociate cu livrarea bunurilor conform contractului de vânzare pot fi plătite de cumpărător vânzătorului prin următoarele modalități:

4.2. La selectarea unei metode de plată oferite de PayPal, plata este procesată prin furnizorul de servicii de plată PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxemburg (denumit în continuare „PayPal”), în conformitate cu termenii și condițiile de utilizare PayPal, disponibile la https://www.paypal.com/ro/webapps/mpp/ua/privacywax-full, sau – dacă clientul nu deține un cont PayPal – în conformitate cu termenii pentru plăți fără cont PayPal, disponibili la https://www.paypal.com/ro/webapps/mpp/ua/privacywax-full. Dacă clientul plătește utilizând o metodă de plată oferită de PayPal, selectabilă în timpul procesului de comandă online, vânzătorul acceptă deja oferta clientului în momentul în care acesta dă clic pe butonul de finalizare a comenzii.

4.3. Împreună cu prețul de achiziție, cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului și costurile asociate cu ambalarea și livrarea bunurilor (costurile de transport) în cuantumul convenit. Dacă nu se specifică altfel, prețul de achiziție include și costurile asociate cu livrarea bunurilor.

4.4. Vânzătorul nu solicită cumpărătorului un avans sau o altă plată similară. Acest lucru nu afectează dispoziția art. 4.6 din condițiile comerciale privind obligația de a plăti prețul bunurilor în avans.

4.5. Articol eliminat (este unul dintre articolele termenilor și condițiilor comerciale care nu are sens pentru livrările în străinătate, de aceea a fost eliminat).

4.6. În cazul plății fără numerar prin card de credit, prin sistemul de plată sau plată amânată, prețul de achiziție este scadent la trimiterea comenzii.

4.7. Vânzătorul are dreptul, în special în cazul în care cumpărătorul nu confirmă suplimentar comanda (art. 3.6), să solicite plata integrală a prețului de achiziție înainte de expedierea bunurilor către cumpărător. Dispozițiile art. 2119 alin. 1 din Codul civil nu se aplică.

4.8. Reducerile din prețul bunurilor oferite de vânzător cumpărătorului nu pot fi combinate.

4.9. Vânzătorul va emite un document fiscal privind plățile efectuate pe baza contractului de vânzare, pe care cumpărătorul îl va primi electronic (la adresa de e-mail furnizată la plasarea comenzii) împreună cu confirmarea comenzii. Vânzătorul este plătitor de TVA.

5. REZILIEREA CONTRACTULUI DE VÂNZARE

5.1. Cumpărătorul recunoaște că, în conformitate cu dispozițiile art. 1837 din Codul civil, nu poate rezilia contractul de vânzare pentru livrarea de bunuri care au fost adaptate conform dorințelor cumpărătorului sau pentru persoana sa, contractul de vânzare pentru livrarea de bunuri care sunt supuse unei deteriorări rapide, precum și bunurile care au fost, după livrare, amestecate ireversibil cu alte bunuri, contractul de vânzare pentru livrarea de bunuri sigilate pe care consumatorul le-a scos din ambalaj și care nu pot fi returnate din motive de igienă și contractul de vânzare pentru livrarea de înregistrări audio sau video sau programe de calculator, dacă ambalajul original a fost deteriorat.

5.2. Dacă nu este vorba despre un caz menționat în art. 5.1 sau despre un alt caz în care nu se poate rezilia contractul de vânzare, cumpărătorul are dreptul, în conformitate cu dispozițiile art. 1829 alin. 1 din Codul civil, de a rezilia contractul de vânzare în termen de paisprezece (14) zile de la primirea bunurilor, iar în cazul în care obiectul contractului de vânzare este mai multe tipuri de bunuri sau livrarea mai multor părți, acest termen curge de la primirea ultimei livrări de bunuri. Rezilierea contractului de vânzare trebuie trimisă vânzătorului în termenul menționat anterior. Pentru rezilierea contractului de vânzare, cumpărătorul poate utiliza formularul standard furnizat de vânzător, care face parte integrantă din condițiile comerciale. Rezilierea contractului de vânzare poate fi trimisă, printre altele, la adresa sediului vânzătorului sau la adresa de e-mail a vânzătorului.

5.3. În cazul rezilierii contractului de vânzare conform art. 5.2 din condițiile comerciale, contractul de vânzare este anulat de la început. Bunurile trebuie returnate vânzătorului în termen de paisprezece (14) zile de la rezilierea contractului de către vânzător. În cazul în care cumpărătorul reziliază contractul de vânzare, cumpărătorul suportă costurile asociate cu returnarea bunurilor vânzătorului, chiar și în cazul în care bunurile nu pot fi returnate prin poștă obișnuită din cauza naturii lor.

5.4. În cazul rezilierii contractului conform art. 5.2 din condițiile comerciale, vânzătorul va returna banii primiți de la cumpărător în termen de paisprezece (14) zile de la rezilierea contractului de vânzare de către cumpărător, în aceeași modalitate în care vânzătorul i-a primit de la cumpărător. Vânzătorul are, de asemenea, dreptul de a returna performanța oferită cumpărătorului deja la returnarea bunurilor de către cumpărător sau în alt mod, dacă cumpărătorul este de acord cu acest lucru și nu apar costuri suplimentare pentru cumpărător. Dacă cumpărătorul reziliază contractul de vânzare, vânzătorul nu este obligat să returneze banii primiți de la cumpărător înainte ca acesta să returneze bunurile vânzătorului.

5.5. Vânzătorul are dreptul de a compensa unilateral dreptul la despăgubiri pentru daunele cauzate asupra bunurilor împotriva dreptului cumpărătorului de a primi înapoi prețul de achiziție.

5.6. Până la primirea bunurilor de către cumpărător, vânzătorul are dreptul să rezilieze oricând contractul de vânzare. În acest caz, vânzătorul va returna prețul de achiziție cumpărătorului fără întârziere nejustificată, în aceeași modalitate în care vânzătorul a primit plata, cu excepția cazului în care se convine altfel cu cumpărătorul.

5.7. Dacă împreună cu bunurile se oferă cumpărătorului un cadou, contractul de donație între vânzător și cumpărător este încheiat cu condiția de reziliere că, în cazul rezilierii contractului de vânzare de către cumpărător, contractul de donație pentru acel cadou își pierde eficacitatea, iar cumpărătorul este obligat să returneze vânzătorului cadoul oferit împreună cu bunurile.

Formular pentru rezilierea contractului de vânzare aici: FORMULAR PENTRU RETRAGEREA DIN CONTRACT

5.8. În cazul unui cumpărător care nu este consumator, nu este posibil să se rezilieze contractul de vânzare.

6. TRANSPORTUL ȘI LIVRAREA BUNURILOR

6.1. În cazul în care modalitatea de transport este convenită pe baza unei cereri speciale a cumpărătorului, cumpărătorul suportă riscul și eventualele costuri suplimentare asociate cu această modalitate de transport.

6.2. Dacă vânzătorul este obligat conform contractului de vânzare să livreze bunurile la locul specificat de cumpărător în comandă, cumpărătorul este obligat să preia bunurile la livrare.

6.3. În cazul în care, din motive imputabile cumpărătorului, este necesară o livrare repetată sau într-un mod diferit decât cel specificat în comandă, cumpărătorul este obligat să suporte costurile asociate cu livrarea repetată a bunurilor, respectiv costurile asociate cu un alt mod de livrare.

6.4. La primirea bunurilor de la transportator, cumpărătorul este obligat să verifice integritatea ambalajului bunurilor și, în cazul oricăror defecte, să le anunțe fără întârziere transportatorului. În cazul constatării unei încălcări a ambalajului care indică o accesare neautorizată a coletului, cumpărătorul nu este obligat să preia coletul de la transportator. 

6.5. Alte drepturi și obligații ale părților la transportul bunurilor pot fi reglementate de condițiile de livrare specifice ale vânzătorului, dacă sunt emise de vânzător.

7. DREPTURI DIN ÎNCĂLCAREA PLĂȚII

7.1. Drepturile și obligațiile părților contractuale cu privire la drepturile din încălcarea plății sunt reglementate de dispozițiile legale general obligatorii relevante (în special dispozițiile art. 1914-1925, art. 2099-2117 și art. 2161-2174 din Codul civil).

7.2. Vânzătorul este răspunzător față de cumpărător că bunurile nu prezintă defecte la primire. În special, vânzătorul este răspunzător față de cumpărător că în momentul în care cumpărătorul a preluat bunurile:

7.3. Dispozițiile menționate în art. 7.2 din condițiile comerciale nu se aplică bunurilor vândute la un preț mai mic pentru un defect pentru care s-a convenit un preț mai mic, bunurilor uzate pentru un defect corespunzător gradului de utilizare sau uzură pe care bunurile le aveau la preluarea de către cumpărător sau dacă rezultă din natura bunurilor.

7.4. Dacă un defect apare în termen de șase luni de la preluare, se presupune că bunurile au fost defecte deja la preluare. Cumpărătorul are dreptul de a invoca un defect care apare la bunurile de consum în termen de douăzeci și patru de luni de la preluare.

7.5. Cumpărătorul își exercită drepturile din încălcarea plății la vânzător la adresa sediului său, unde acceptarea reclamației este posibilă având în vedere sortimentul de bunuri vândute, sau chiar la sediul sau locul de desfășurare a activității. Momentul depunerii reclamației este considerat momentul în care vânzătorul a primit bunurile reclamate de la cumpărător.

7.6. Alte drepturi și obligații ale părților legate de răspunderea vânzătorului pentru defecte pot fi reglementate de regulamentul de reclamații al vânzătorului.

Formular pentru reclamație și exercitarea drepturilor din încălcarea plății aici: FORMULAR DE RECLAMAȚIE

8. ALTE DREPTURI ȘI OBLIGAȚII ALE PĂRȚILOR CONTRACTUALE

8.1. Cumpărătorul dobândește proprietatea asupra bunurilor prin plata integrală a prețului de achiziție al bunurilor.

8.2. Vânzătorul nu este legat de cumpărător prin niciun cod de conduită conform dispozițiilor art. 1826 alin. 1 lit. e) din Codul civil.

8.3. Soluționarea extrajudiciară a reclamațiilor consumatorilor este asigurată de vânzător prin intermediul adresei de e-mail a vânzătorului. Informațiile privind soluționarea reclamației cumpărătorului vor fi trimise de vânzător la adresa de e-mail a cumpărătorului.

8.3.1. În cazul în care apare un litigiu de consum între vânzător și cumpărător din contractul de vânzare, care nu poate fi rezolvat printr-un acord reciproc, cumpărătorul poate depune o cerere de soluționare extrajudiciară a unui astfel de litigiu către entitatea desemnată pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum, care este:

Inspectoratul Ceho pentru Comerț
Inspectoratul central – departamentul ADR
Štěpánská 15
120 00 Praga 2
E-mail: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Cumpărătorul poate utiliza, de asemenea, platforma de soluționare a litigiilor online, care este stabilită de Comisia Europeană la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr/

8.4. Cumpărătorul recunoaște că software-ul și alte componente care formează interfața web a magazinului (inclusiv fotografiile bunurilor oferite) sunt protejate de drepturile de autor. Cumpărătorul se angajează să nu desfășoare nicio activitate care ar putea permite lui sau terților să intervină neautorizat sau să folosească neautorizat software-ul sau alte componente care formează interfața web a magazinului.

8.5. Cumpărătorul nu are dreptul să utilizeze mecanisme, software sau alte proceduri care ar putea afecta negativ funcționarea interfeței web a magazinului. Interfața web a magazinului poate fi utilizată doar în măsura în care nu este în detrimentul drepturilor altor clienți ai vânzătorului și care este în conformitate cu destinația sa.

8.6. Cumpărătorul recunoaște că vânzătorul nu este responsabil pentru erorile apărute ca urmare a intervențiilor terților în site-ul web sau ca urmare a utilizării site-ului web în contradicție cu destinația sa.

8.7. Vânzătorul are dreptul de a vinde bunuri pe baza unei licențe comerciale. Controlul licențelor comerciale este efectuat de autoritatea de licențiere competentă în cadrul atribuțiilor sale. Supravegherea în domeniul protecției datelor cu caracter personal este efectuată de Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal. Inspectoratul Ceho pentru Comerț efectuează, în cadrul competențelor sale, supravegherea respectării Legii nr. 634/1992 Coll., privind protecția consumatorilor, cu modificările ulterioare.

8.8. Cumpărătorul își asumă riscul modificării circumstanțelor în sensul art. 1765 alin. 2 din Codul civil.

9. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

9.1. Protecția datelor cu caracter personal ale cumpărătorului care este o persoană fizică este asigurată de Legea nr. 101/2000 Coll., privind protecția datelor cu caracter personal, cu modificările ulterioare.

9.2. Cumpărătorul este de acord cu prelucrarea următoarelor date cu caracter personal: numele și prenumele, adresa de domiciliu, numărul de identificare, codul de identificare fiscală, adresa de e-mail, numărul de telefon (denumite împreună „date cu caracter personal“).

9.3. Cumpărătorul este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal de către vânzător în scopul realizării drepturilor și obligațiilor din contractul de vânzare și în scopul gestionării contului de utilizator. În cazul în care cumpărătorul nu a ales altă opțiune, este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal de către vânzător, de asemenea, pentru trimiterea de informații și comunicări comerciale către cumpărător. Acordul cu prelucrarea datelor cu caracter personal în întregime, conform acestui articol, nu este o condiție care ar putea împiedica încheierea contractului de vânzare.

9.4. Cumpărătorul recunoaște că este obligat să furnizeze corect și adevărat datele sale cu caracter personal (la înregistrare, în contul său de utilizator, la plasarea unei comenzi prin interfața web a magazinului) și că este obligat să informeze fără întârziere vânzătorul cu privire la modificarea datelor sale cu caracter personal.

9.5. Vânzătorul poate încredința prelucrarea datelor cu caracter personal ale cumpărătorului unei terțe persoane în calitate de procesator. În afară de persoanele care transportă bunurile, datele cu caracter personal nu vor fi transmise de vânzător terțelor persoane fără consimțământul prealabil al cumpărătorului.

9.6. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate pe o perioadă nedeterminată. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate în formă electronică, prin mijloace automatizate, sau în formă tipărită, prin mijloace neautomatizate.

9.7. Cumpărătorul confirmă că datele cu caracter personal furnizate sunt corecte și că a fost informat că furnizarea acestor date este voluntară. 

9.8. În cazul în care cumpărătorul consideră că vânzătorul sau procesatorul (art. 9.5) efectuează prelucrarea datelor sale cu caracter personal într-un mod care este în contradicție cu protecția vieții private și personale a cumpărătorului sau în contradicție cu legea, în special dacă datele cu caracter personal sunt inexacte în raport cu scopul prelucrării lor, cumpărătorul poate:

9.9. În cazul în care cumpărătorul solicită informații despre prelucrarea datelor sale cu caracter personal, vânzătorul este obligat să furnizeze aceste informații. Vânzătorul are dreptul de a solicita o taxă rezonabilă pentru furnizarea informațiilor conform propoziției anterioare, care să nu depășească costurile necesare pentru furnizarea acestor informații.

10. TRIMITEREA COMUNICĂRILOR COMERCIALE ȘI STOCAREA COOKIE-URILOR

10.1. Cumpărătorul este de acord cu trimiterea de informații legate de bunuri, servicii sau întreprinderea vânzătorului la adresa de e-mail a cumpărătorului și, de asemenea, este de acord cu trimiterea de comunicări comerciale de către vânzător la adresa de e-mail a cumpărătorului.

10.2. Cumpărătorul este de acord cu stocarea așa-numitelor cookie-uri pe computerul său. În cazul în care achiziția pe site-ul web este posibilă și obligațiile vânzătorului din contractul de vânzare pot fi îndeplinite fără stocarea așa-numitelor cookie-uri pe computerul cumpărătorului, cumpărătorul poate retrage consimțământul conform propoziției anterioare în orice moment.

10.3. Articol eliminat (este unul dintre articolele termenilor și condițiilor comerciale care nu are sens pentru livrările în străinătate, de aceea a fost eliminat).

11. DISPOZIȚII FINALE

11.1. Dacă relația stabilită prin contractul de vânzare conține un element internațional (străin), părțile convin că relația este guvernată de legea cehă. Acest lucru nu afectează drepturile consumatorului care decurg din dispozițiile generale obligatorii ale legislației.

11.2. Dacă orice dispoziție a condițiilor comerciale este invalidă sau ineficientă, sau devine astfel, dispoziția invalidă va fi înlocuită de o dispoziție al cărei sens se apropie cel mai mult de dispoziția invalidă. Invaliditatea sau ineficiența unei dispoziții nu afectează valabilitatea celorlalte dispoziții. 

11.3. Contractul de vânzare, inclusiv condițiile comerciale, este arhivat de vânzător în formă electronică și nu este accesibil.

11.4. Anexa la condițiile comerciale este formularul standard pentru rezilierea contractului de vânzare.

11.5. Datele de contact ale vânzătorului: adresa pentru corespondență PAR EXCELLENCE, Vladislavova 1388/6, 110 00 Praga 1, Republica Cehă, adresa de e-mail info@parexcellence.ro

11.6. Aceste condiții comerciale, inclusiv componentele lor, sunt valabile și eficiente de la 15. 5. 2021 și înlocuiesc versiunile anterioare ale condițiilor comerciale, inclusiv componentele lor, și sunt disponibile la sediul și punctele de lucru ale vânzătorului sau electronic pe www.parexcellence.ro

La Praga, 15. 5. 2021

Hana Konečná
directorul societății